MESOTERAPI

Vi har tatt inn mesoterapi fra det prisvinnende spanske selskapet Inno Aesthetics.

Mesoterapi jobber med å forbedre hudens struktur, fukt, vitalitet og spenst! Dette er IKKE en filler, men tilpassede serum som blir injisert i huden hvor det effektivt jobber med spesifikke utfordringer. Ved å injisere serumet får en vesentlig bedre absorbsjon av næringsstoffer som hyaluronsyre, vitaminer, peptider, vekstfaktorer, mineraler og antioksidanter. Mikrostikkene i behandlingen stimulerer også til kroppens naturlige reperasjonsprosess og en får en hensiktsmessig økning i hudens kollagenproduksjon.

Vi har tatt inn mesoterapiserum som jobber med:

- Hudoppstramming

- Revitalisering av aldrende hud

- Rynker/fine linjer

- Akne

- Fine linjer under øyne

- Tørr hud

- Glød

Etter behandling:

Unngå å sminke deg de første timene, på grunn av infeksjonsfare. Det anbefales også å unngå hard trening det første døgnet, for å ikke skape irritasjon i huden. Det er vanlig med rødhet og litt hevelse rett etter, hos noen kan det vare 2-3 dager. Små blåmerker kan oppstå.
Har du sensitiv hud kan tilhelingsprosessen ta noe lengre tid.

Kontraindikasjoner:

Personer med autoimmune sykdommer, kjent allergi for hyaluronsyre eller personer med betennelser i huden. Vi behandler ikke gravide eller ammende. Etter behandlingen kan huden være rød i 24-72 timer og en kan se tegn til ørsmå nålestikk. Det kan også oppstå små blåmerker og hevelse, dette er forbigående.

Vi anbefaler de fleste å ta mesoterapi som en kur på 4-6 behandlinger med intervaller på 4 uker for optimalt resultat. Mesoterapi kan med stor fordel kombineres med peel eller dermapen!

- Vi tilbyr pakkepris med 20% på tredje og fjerde behandling (behandlinger må utføres ila 6 måneder)

Vi utfører ikke mesoterapi på gravide og ammende.